حمعه, December 30, 2022

با توجه به گزارش های مشتریان و بررسی های به عمل آمده از دیروز 8 دیماه 1401 شرکت تجارت الکترونیک پارسیان در حرکتی که متاسفانه فقط می توانیم آن را به طرح غیراصولی صیانت ربط دهیم، ارتباط سرورهای خارج از ایران را با سامانه خود قطع کرد که شامل حال ابزار وب نیز می شود. هر چند به جد پیگیر رفع این مشکل هستیم ولی تا آن زمان امکان واریز کارت به کارت یا حساب به حساب را فعال کرده ایم.

 

به روز رسانی در 11 دیماه: پس از پیگیری های تیم وکلای ابزار وب و آغاز طرح شکایت قانونی ظاهرا تغییراتی در رویه شرکت تجارت الکترونیک پارسیان مشاهده شده است امیدواریم تا چند ساعت آتی درگاه ابزار وب فعال و آنلاین شود.

 

به روز رسانی در 12 دیماه: درگاه پرداخت بانکی ابزار وب مجددا فعال و آنلاین شد؛ در صورت مشاهده هرگونه مشکل یا اختلال لطفا با واحد پشتیبانی ما در ارتباط باشید.

 

توضیح تکمیلی: با توجه به قطع ارتباط سامانه پارسیان با آی پی های خارج از ایران به صورت ناگهانی و بدون هیچگونه اطلاع رسانی قبلی و همچنین نظر به اینکه بین مجموعه ابزار وب و شرکت تجارت الکترونیک پارسیان قرارداد رسمی وجود دارد لذا شرکت پارسیان موظف می باشد حتی در شرایط اضطراری، پذیرنده را از تغییرات ناگهانی مطلع کند که در مورد اخیر هیچگونه اطلاع رسانی انجام نشده بود!

با کسب تجربه ای ناخوشایند از عملکرد ضعیف سیستم بانکی در حال برنامه ریزی برای ارائه راهکار مناسبی به مشتریان ارجمندمان هستیم...

سپاسگزاریم که با نظرات، تیکت ها و همراهیتان دلمان را گرم و انرژیمان را چند برابر می کنید.



« برگشت